Top 10, Vänner eller sidekicks

Nu är det så att jag har gått runt ett tag och funderat på en liten lista över om man skulle fått välja en person ur en film till att bli ens vän vem skulle det bli.... och för att göra det svårare så får det inte vara huvudrolls innehavaren utan en vän eller sidekick till han/hon.

De jag har kommit fram till är.

1. Dick ur High Fidelity... Ur skön lugn lirare
2. Gloria ur Lock, stock and two smoking barrels... Hon smälter ju in i soffan och är as cool. kan även hantera ett vapen.
3. Choda Boy ur Orgazmo... hjälmen på snubben säger ju allt...
4. Spike ur Notting hill... Hugh Grants inneboende.... Cool snubbe...
5. Doc ur The Boondock saints... Do like the train and get the fuck out of here säger allt! Hård gammal gubbe.
6. Gune ur Titan A.E... vem vill inte ha en gammal galen professor i faggorna..
7.Kluck kluck ur Robin hood... Coolaste damen i stan.... bra att ha som livvakt.
8. The black knight ur The quest for the holy grail... Visst är han lite tarvlig men ack så mycket vilja han har =P
9. ed ur shean of the dead.... Vem vill inte ha en tv-spelande zombie hemma =) stört coolt.
10. Vuk ur I kina käkar dom hundar.. Han gör allt han kan men endå går det åt helvete... Försöka duger =P

Jaja... en liten rolig lista för er...

Trevlig kväll/Natt

Kommentarer
Postat av: Gustav

Alltså... Spike i Notting Hill är väl Hugh Grants inneboende, inte Julia Roberts? Eller är det jag som minns filmen helt fel?

2010-03-10 @ 02:26:47
Postat av: Nina

Nä, du har helt rätt Gustav. :) Skönt att se att det inte bara var jag som reagerade på det. hahaha! :)

2010-03-10 @ 09:35:17
Postat av: Lenn

Jajaja jag får väl fixa det.... kan inte säga att jag kan den filmen super bra.... my bad...

2010-03-10 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0