Smoothie!

Så en Morgon som denna gick jag upp med tuppen och knatade ner till affären för att inhandla mina ingredienser till min morgon smoothie.. =)

Denna morgonen har vi Hallon och passionsfrukt i den.

Jag vet inte riktigt hur man skall beskriva händelseförloppet för att det är så enkelt...

Idag hade jag drygt 7dl vanilj yoghurt, 1 passionsfrukt och 1,5 näve hallon samt en skedsudd vanij socker.
Blanda detta i en mixer och smaka av...

Simpelt och snabbt =)

Morgon stund med smootie i mun.


Cheers

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad du är duktig gubben, även om morgon promenaden till affären mer var för att du skulle slippa höra "vad var det jag sa" än vad det var nödvändigt. hihi!

Ser mumsigt ut...ät/drick massa för mig med för jag får ju inte...

Pussiluss

2010-03-22 @ 10:18:33
Postat av: Håkan

Jag tycker du ska laga någonting som är jävligt gott och jävligt nyttigt.

2010-03-22 @ 12:50:58
URL: http://honkiie.se
Postat av: Lenn

Nyttigt säger du.... hmmm Jag skall överväga detta och se om jag kommer på något fin fint =)

2010-03-22 @ 22:24:31
Postat av: Babydoll

Men hjärtat, hur ska det gå...kan du laga mat utan riktigt smör å 40% vispgrädde? =P

Pussiluss

2010-03-22 @ 23:01:50
Postat av: Lenn

Hmmm jasså det säger du... Undra om man inte skall ta och bevisa att man kan annat också =P hihihihi

Puss

2010-03-22 @ 23:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0