NEWS!!!!

Jaha mina kära läsare... inte för att jag tror att det kommer strömma in folk här men jag tänkte byta inriktning på min blogg!

Innan så handlade den enbart om mig på mina bra stunder och de dåliga....
Nu kommer den handla om mat, samt lite diverse saker så som Min flickvän, Min katt, en fest, träning, jobb osv.... Men mest skall det vara om mat.

Jag vet inte riktigt hur jag skall börja eller hur det kommer se ut, men jag skall försöka göra den lite mer läsvärd än va den va tidigare och lägga in en och annan bild (har dock ingen vettig kamer men det får gå).

Den vi skall tacka för idén är min flicka Nina som gav mig idén när jag va på jobbet och fick skäll för att jag aldrig uppdaterar....

Jag vill inte lova för mycket nu men jag skall göra vad jag kan för att uppdatera lite oftare!

God läsning, och ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss på dig mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Jättefint baby, lite mer livfull och inte så mörk och dyster. :) Lite mumsiga recept och inspiration när fantasin tryter tackar aldrig nån nej till. Kan inte tala för alla andra men jag kommer vara en frekvent läsare. hihi!

Jag körde mobilbilder på min blogg i drygt 2 år, så jag tror du kan om du bara vill ;)

Puss puss love

2010-03-09 @ 23:05:48
Postat av: Lelle

Hmmm... nu skall vi inte vara sådan... först får vi börja vänja oss vid det nya upplägget =) hihihi



Imorn tror jag att första receptet kommer....

Nu skall vi göra en lista...



Puss och love.

2010-03-09 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0