Funderingar

Nu är det ju så att man skall skriva om mat och sådant som hör där till....
När det kommer till mat så finns det många olika grenar att gå...
Vad jag skall börja skriva om är inte riktigt klart ännu... jag har ju lagt upp ett recept hittills och mer tillkommer... Skall jag bara skriva ner sådant jag tilllagar själv eller sådant jag funderar på att göra eller både och.... Hmmm får tänkas över lite....

Man skulle även kunna dela in det i olika delar... Ungkars mat, Sambo mat, Lyx mat, mat man vill göra till sin älskling, mat man vill bjuda sina vänner på.....

Nu så får jag inte skriva mer för jag har en gosig liten terrorist som vill ha min uppmärksamhet... så ni får mer info inom kort...

Till sist så vill jag säga Puss till min kära.

God natt på er alla......

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Hjärtat, inte för att vara sån men du fällde nog ett av de sämsta skämten på länge... hahaha!

Hade jag sagt samma sak hade det blivit total tystnad sedan kommit en djup suck och ett "jag blir så upprörd"... :)

Du är duktig med bloggen älskling, bra så...fortsätt i denna framåt anda. ;)

Puss puss



PS. Jag är INGEN terrorist... ;p

2010-03-11 @ 00:39:41
Postat av: Håkan

Styr bara en kamera, ta kort varje gång du lagar nånting du inte skrivit om tidigare. Lägg upp recept.

2010-03-11 @ 00:46:35
URL: http://honkiie.se
Postat av: Håkan

Typ som jag gjort de två senaste dagarna. :) Fast lite bättre kanske eftersom att du faktiskt kan laga mat medan jag mest gissar och hoppas på att det blir smarr.

2010-03-11 @ 21:35:30
URL: http://honkiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0