Dagen vi va i danmark

Hejsan hopsan... Vi va i danmark igår jag och Gurk...
Fick köpt en massa och det va nice :)



det var kanska lugnt på båten.... Och vi spelade ine så mycket =) vann 600 samanlagt...
Gurk var riktigt nöjd över att få dricka igen =)


Nr  vi kom hem så fick vi skjuts av Lisa hem med grejerma och sen bar det av till Biskop på födelsedags kalas.
Hade en riktigt bra dag all in all måste jag säga och även om jag var hemma strax efter tolv (snorfull).



Nu skall jag ta och prata med min flicka....

Cheers

Kommentarer
Postat av: Håkan

Haha, det ser ut som att jag och Gurk sitter och är djävligt otrevliga och vägrar hälsa.

2010-03-30 @ 00:34:59
URL: http://honkiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0