Söndag...

Jaha.... nu är det söndag ännu en gång och det är ju skönt för då är ju måndagen snart här och vi får göra det vi älskar att göra..... JOBBA.... hmmm vet inte riktigt om jag håller med migsjälv i det där men men... vad gör man...

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller år... tror nog att jag får vara på min vakt så att mina arbets kolegor inte äggar mig... jag får röra mig runt på lagret som en ninja...

Annars så är det inte så mycket som är anorlunda just nu. Jobba, sova, äta och sen jobba igen.. det är detta mitt liv består av.

Nu kanske ni trodde att jag glömt min älskling... men det har jag inte.... du är med mig hela tiden hjärtat och jag hoppas att du snart blir fri från förkylningen =) Du är mitt hjärta och det absolut bästa jag vet!

Nej nu är det dags för ett bad.... kan ju inte gå runt och lukta illa =)

Cheers

Kommentarer
Postat av: Håkan

det går utmärkt att lukta illa när man är arbetslös!

2010-02-08 @ 01:41:09
URL: http://honkiie.se
Postat av: Lelle

Vilken tur du har för det får inte jag =) hahahaha men det gör jag ändå i hemlighet på jobbet =)

2010-02-09 @ 00:08:30
Postat av: Nina

Svårt att leka ninja när man är fastvuxen på en truck...hihi! Det skulle jag vilja se baby =)

2010-02-09 @ 00:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0