Känns Bra

Jag måste säga att jag mår riktigt bra just nu.
Visst kunde det vart lite mer att göra på jobbet men igår hade vi fullt upp och jag trivdes som fisken i vattnet =)
Otroligt skönt att få ha jobbat ordentligt för en gång skull.

Hälsan är det bra med... lite små snorig bara men det är ju inte så konstigt med tanke på vädret.

Det enda som skulle göra min tillvaro helt 100% perfekt är att jag får hålla min flicka i min famn... och jag vet att det inte e långt kvar nu.... Tror aldrig jag har längtat så mycket efter något som jag gör med detta...

Stor kyss till min flicka. Du är det bästa jag vet.

Cheers!!!

A.K.A The Highlennder

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att du är lycklig gubben, då är jag det med. :)

Tack för att du finns och för att du förgyller hela min existens. hihi!

Stooor puss till min pussis...

2010-02-17 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0