Trötter :/

Nu e man trött, Upp tidigt för att tvätta och jobba sig när man bara har lust att sova, sova, sova, men icke sa nicke vi skall vara duktiga och flitiga =(.

Kommer nog bli ett halvt helvete idag på jobbet så jag börjar redan nu stål sätta mig inför det.

Men för att glädjas så kan man ju alltid säga att det snart e helg och det skall bli über skönt faktiskt...

bah orka skriva.... nope. nu skall jag försöka skaka liv i den gamla kroppen...

Catch ya on the flip side!!!!

Dagens låt: Tiny Dancer - Elton John

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 särskrivning.. dagens GAYlåt?

2009-05-28 @ 20:08:08
Postat av: Anonym

ööö. när ska polarna få träffa "honan" alternativt det där kjoltyget du skaffat då??

2009-05-28 @ 20:27:04
Postat av: Hmphrf

Ursäkta...gammal!? Vad i helsike är jag då om du är gammal? SUCK!!!

2009-05-29 @ 00:13:43
Postat av: Lelle

Ni får gärna lägga in namn så man vet vem som skriver... =)



Ja idag va jag minst 80 år i kroppen innan njag kom iväg till gymmet =)

2009-05-29 @ 00:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0