Söndag = slapp dag

Efter en lugn och skön helg med mycket tv-spel och RISK måste jag säga att det har varit en perfekt helg =)
Vann 2ggr i risk och måste säga att jag är sjukt nöjd efter det =) annars så händer det inte så mycket, lönen kommer imorn och det skall bli skönt.

Funderar på att sälja min dator och köpa mig en laptop. Sluta spela data och hålla mig till xboxen istället.

Nu skall jag lägga mig i soffan och slappa under ett täcke, vänta på att päronen ringer och sen så ringer jag dig tjejen =) oroa dig inte du skall få veta ;) hahaha

Chill out!

Dagens låt: Lady Writer - Dire Straits

Kommentarer
Postat av: Nina

Menar du på nåt sätt att jag skulle vara nyfiken av mig!? hmm Skulle jag väl aaaaaldrig vara. hahaha!

Tycker det låter som en ypperligt bra idé att skaffa toplap istället. Hör av dig sen när du har tid, stressa inte för min skull. Puss och snusk

2009-05-24 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0