Snart helg =)

Jaha då har man fått shoppat lite granna =)
Kändes trevligt måste jag säga.
Nu är det bara hår klippningen kvar för att göra mig komplett. Hann inte direkt att fixa håret idag så jag har sprungit runt med en mikrofon frill idag hehehe. Men det skall vi råda bot mot!

Sjukligt jobbig dag på jobbet va det iaf... Men kom levande ut efter X antal svordommar och jag har en kännsla av att det kommer bli mer av den varan på ons-Tors, Så den som känner sig manad att lugna ner mig lite får gärna det.... ring och skratta lite eller varför inte sjunga en skvätt =)

Ne, nu e det dags för att slappa lite iinnan sängen kommer nära mig..

Fridens Liljor

Dagens låt: 80-Talet - Pontiak Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0