Onsdag onsdag

Tjoho på er.
ANledningen att jag brukar skriva på Engelska är för att diverse av mina vänner ej förstår svenska men just nu kommer det skrivas på svenska fram till att de säger till och skäller på mig igen =) hehehe

Vaknade upp tidigt imorse,  Runt 07,45, på tok för tidigt i min mening.
Gick ner till tvättstugan för att se om jag hade tvättid, gissa om jag satt fel tid..... haha japp.
Tröttsamt tröttsamt måste jag säg.
Så istället för att tvätta och vara duktig så sjönk jag ner i soffan, morgonrocken på och x-box kontrollen i näven, började spela lite Skate.
Men nu sitter jag här lyssnar på musik och har allmänt tråkigt, Duschen skall nog bemannas snart så att man ser lite acceptabel ut när man skall röra sig bland folk.

Vad skall man hitta på ikväll tro? hade velat göra något hyss eller trevligt men idéerna är få, Kommer ni på något så ring och säg till mig så att man inte bara åker hem och lägger sig.
Sjukt onödigt att vara ledig Tors och sen jobba fre, man borde jobba istället för att man gör ju i stort sett inget den dagen endå... Får väl ta och åka lite bräda, slå sig och sedan sitta i fosterställning och vänta in fredagen....

Skickade in en ansökan om arbetsledare till jobbet igår, Hoppas jag får det för jag vill ha den tjänsten...
Motivera varför just du skulle passa som arbetsledare:
JAG ÄR LENN =P hahahaha

Dagens låt: Cocain - Nomy

Kommentarer
Postat av: Nina

Du har aldrig funderat på att skriva upp vilken dag och tid du sätter upp tvätt tid på? Jag menar detta är ju inte direkt första gången du örar upp i onödan. fniss

Ha så kul på jobbet.

Puss och snusk

2009-05-20 @ 11:36:45
Postat av: Anonym

bah rätt dag fel tid =) trodde jag satte upp för torsdag då man e ledig men icke sa nicke... =(

2009-05-20 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0