Its a Worming day.

Tjabba tjo.

Sjukt rastlös jag va igår på väg hem från jobbet =) Jag satt och tjatade på Gustav hela tiden att jag ville göra nått. Så efter mycket tjatande så fick jag honom att gå med på att åka till den lokala kiosken som har öppet till 23 ( jag vet så coolt att vi har en sådan) för att köpa öl och tilltugg.

Vad tror du hände då??? Jo de har ingen folkis, ögat blev så ledsen så ledsen så vi fick nöja oss med Ginger ale och chips.

Men efter att ha bråkat med Gustavs dator så lyckades jag installera Worms World Party!!! Och jag regerade!!! There can be only one Worm!!!!!

Vad man skall hitta på idag vet jag inte, Tror det blir massa slappa och chilla, skall ju jobba imorn =(

Hur kommer det sig att man drömmer samma dröm om och om och om och om och om igen? Det är inte mycket skillnad på drömmarna men det handlar om samma person, och samma sak händer... Hmmm måste ta och klura på detta tror jag.

Morgonens låt: Mabellene I Hofteholder - Volbeat

Kommentarer
Postat av: Nina

Tur att du kommit på att låten är bra iaf...hihi!

Vad är det du drömmer om gubben? Nåt kul? tihi

2009-05-21 @ 15:00:53
Postat av: Lelle

Jag vet =) av någon anledning så är de ju bra =(.

Drömmen är inte en dålig dröm utan en bra, men dock jobbig =) haha hur det nu går ihop...

2009-05-21 @ 15:12:17
Postat av: Nina

Men om det är en bra dröm, varför är den jobbig då? hihi!

Dom är grymt bra, jag har ju sagt det hela tiden. Det är ju bara du som ska vara så besvärlig ibland. hahaha

2009-05-21 @ 15:17:43
Postat av: Lelle

Jo visst är det bra, men när man drömmer det varje natt vill man ju att det sker =D hahaha det är det som gör det jobbigt.... Omständighets varning utfärdas till mig =P

2009-05-21 @ 15:33:21
Postat av: Håkan

Innehåller drömmen en fistningsscen och olika mer och mindre aggressiva pälsdjur som man får klappa? I såna fall har jag den också... :(

2009-05-21 @ 22:45:46
URL: http://honkiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0