Semester tider!

Jaha ja.... nu har jag varit dum och inte skrivit på länge igen.... ja vad skall man säga ibland skriver man ofta och ibland inte...... vad gör det om hundra år =) hahaha

Jag har tagit det lugnt och chillat till max under semestern och det är och har vart nice.... men nu är jag lite uttråkad och alla polare åker iväg denna veckan så vad man skall göra då är frågan ?=)

Jag hoppas på allt i en värld att detta är veckan då jag får se dig... semestern är snart slut och då kan man inte ägna sin tid på samma sätt och man jobbar hela tiden..... Men vem vet kanske kanske inte...

Jaja nu har vi skrivt av sig lite för denna gången skriver kanske mer om en dag eller två =)

ha d kanon, för det har jag =)

Dagens låt: Om du va här - Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0