Nästan ett år senare

Hej hopp.
Det var sjukt länge sedan jag skrev någonting här.
Skall jag vara helt ärlig så har jag inte haft någon lust till att uppdatera så jag har skitit i det =)

Denna gång blir det inget recept. men vem vet, det kanske blir mer i sommar.
Jag har inte gjort något spec under detta år. Jag har jobbat jobbat jobbat och åter igen jobbat.
Festat, spelat dator och umgåts med vänner.

Jag håller på att söka lägenhet. Detta är tydligen sjukt svårt. jag vet inte varför men det går fan inte att få tag i en lägenhet. Men det är väll bara att söka på antar jag.

Jag har sökt in till distans kurs så jag kan plugga upp mina betyg i höst. Något måste ju hända. Kan ju inte sitta där jag sitter resten av mitt liv. då kommer man nog gå i graven allt för tidigt =P hahaha

Annars så händer det väll inget spec heller förrutom att vänta in skolan.

Snart är det midsommar... undrar vad man skall göra detta året? kommer inte bli samma ställe som de två senaste åren iallafall. Men men bara att göra det bästa av det hela.

jaja. nu har jag gjort det jag lovat så nu skall jag kolla lite på film innan det är dags att nana.

catch ya on the flip side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0