Söndag och Delsjön

Vaknade upp vid tolv tiden i söndags av att flickan min ringde och visade med hela handen att jag skulle sätta mig på balkongen och få lite sol på min bleka kropp.... Detta gjorde jag inte utan jag jagade taag på Kung Hakon och Gurk och sade till dem att vi kanske skulle ta och grilla... Detta var faktiskt en super idé =)

Så vi gav oss iväg och inhandlade lite gott på willys och sen åkte vi förbi Kalle och väckte honom. därefter begav vi oss upp till Delsjön och började grilla och njuta av vädret....

Dock är det ju svårt att få till revben perfekt på en engångs grill så man gjorde vad som gick med det lilla man hade =)

Cheers

Lite väl grillade men ätbart var det.


Marinerat älgkött á la Hakon.


Delsjön.


Grill Gurk.


Grill Hakon.


Nyvaken Grill Kalle.

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Blir så stolt över dig när du uppdaterar baby. =) Man ska dock inte bränna köttet så. =P Tycker ni ska satsa på en sådan liten bärbar klotgrill eller liknande så slipper ni ju detta helvete med engångsgrillar. =)

Härligt med grillkväll i Delsjön, funderar på en sådan snart jag med. Dock längre bort än just vid badplatsen. =) Pussiluss

2010-05-03 @ 11:05:58
Postat av: Lenn

Ja det låter ju inte allt för tråkigt... säg till om du vill ha sällskap =) Säger ju inte nej vet du :P

Puss

2010-05-03 @ 12:15:07
Postat av: Håkan

Jag stal lite bilder från det här inlägget!

2010-05-03 @ 18:51:42
URL: http://honkiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0