Sommar värme

Nu har det varit en strålande helg med gött väder och goa människor =)

Satt igår och grillade hos gustav och håkan... detta var jätte trevligt och det slank ner en och annan öl. Vi tog även ut gitarren och plinkade lite medans vi grillade..

Efter grillningen så åkte vi till slottskogen och träffade folk =) men de skulle hem så vi begav oss till den däringa Facebook festen. Jag får medge att det dök upp betydligt mer folk än vad jag trodde skulle komma... Mycket folk var det och det var väldigt trevligt.... Sen åkte vi hem och jag låg och pratade med flickan min tills det var dags att sova =)

Idag är man lite sleten men jag fick städat ur balkongen så man kan sitta och slappa där ute också utan att kliva på en massa skit =)

Ha en trevlig söndag...

Cheers










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0