magen = blä

Ja, nu har jag varit borta allt för länge. så jag får uppdatera lite.
Förra helgen klippte jag mig samt hade en riktig helkväll på Star Bowling med Kalle, Gurk, Tobbe och sedan kom Nugz.

Sjukt kul med en riktig karate fylla kan jag allt säga att det blev.

Sedan dess så låg jag i bakfylla under söndagen, käka pizza drack liter vis med cola och bara slappade.... Men på måndagen så låg jag pall.
Hade så ont i magen så det inte gick att ta sig till jobbet... igår Tors gick jag till vårdcentralen och kollade eftersom själva värken va borta men inte illamåendet.. svaret på kakan va att jag hade Gastrit = Magkatarr... Så det blir till att ändra kost och sådant framöver....

Så nu skall jag åka till jobbet efter att ha legat pall i 4 dagar....

Hoppas ni får en bra valborg och sup lite för mig också...

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0