Funderingar...

Jag satt precis och funderade på vart men hade varit i livet om man hade tagit andra beslut av en del val man haft under livet.

Om jag skulle ha tagit jobb erbjudandet i London hade jag då varit kock och inte en lagerarbetare som jag är idag? Hade jag varit en ung stjärn kock eller hade jag stått och brassat lunch dagar i ända?

Hur som haver så är jag faktiskt nöjd med hur livet har banat sin väg åt mig... visst att jag inte har mitt dröm jobb men jag har ju ett jobb som jag är bra på och det rullar ju iaf in lön varje månad...

Det finns igentligen bara en sak kvar att göra för att få livet komplett och det vet vissa om vad det är men det är inget som skall skrivas ner i klartext här eftersom alla inte har med det att göra =P

Men snart så är det komplett och då finns det ingen hejd i vad man kan göra... Livet öppnar nya dörrar för en och jag har en liten känsla av att det går ej att misslyckas efter det.

Ensam kan det vara svårt att göra förändringar men är man två så kan man skaka om hela världen =)

Jag har en känsla av att väntan inte är så lång kvar och jag hoppas att jag har rätt.

Jaja nu får vi sluta fundera och spekulera...

återgå till era maträtter och jag hoppas att denna blogg ger er lite inspiration och idéer på lunch och middags mat.

Cheers

Lenn-Therje Werner

Kommentarer
Postat av: Babydoll

♥Puss♥Puss♥Puss♥Puss♥Puss♥

2010-04-06 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0