Feeling a bit down

Jag vet att jag har en flicka som tycker om mig, familj och vänner som älskar mig, men jag känner mig väldigt ensam just för tillfället.

Jag gick omkring i lägenheten och tittade lite, Beslutade mig för att ta ett bad.
Jag tog med mig en folköl in i badet och tänkte att jag skulle ta det lite lugnt och vila lite.... Gött va det men jag började tänka på mig själv och allt där till.

Jag kom på att hur mycket jag än vet att jag har folk omkring mig som tycker om mig så är jag endå ensam.

Alla mina gamla vänner har något som jag saknar så innerligt, och jag vet att det kommer så småningom, men man är väll inte mer än människa om man inte hamnar i svackor.

Jag hoppas att mina vänner tar hand om det de har. Var lyckliga för det och ta vara på det.

Life is a rollercoaster and you just ride with it, Dont let it go past to fast so you cant enjoy the small things in life wich is precious.

Jag har mina nya vänner som jag är överlycklig över att ha hittat. De lyfter upp tillvaron på sätt som andra inte kan, så tro inte att jag inte tänker på er.

Jag sitter här i  stolen, lyssnar på musik, skriver i min blogg som ingen läser =P och undrar vad jag gjort för att förtjäna att känna så här.

Jag är en av de gladaste människor jag vet och att sprida glädje vidare är något jag älskar att göra.

Jag vet att ensamhet är piss men det är värre att känna sig ensam när man vet om att man inte är det.

Det jag skriver nu är inte riktat åt någon utan bara känslor jag har inom mig som jag vill skriva av mig som jag sen kan släppa åt sidan.

Jag hoppas att alla som läser detta verkligen tar vara på sig själv, följ era hjärtan och ibland finns det guld vid foten av regnbågen =P hihi

Catch ya on the flip side

Lenn-Therje Werner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0