En måndag till

Idag så har vi vart och jobbat på jobbet =)
Synd bara att det inte har gått att arbeta direkt utan att det enda jag kunnat tänka på har vart Nina.

Inte så jag klagar så tro inte det mina kära läsare utan tvärt emot. har vart sick nice....
Problemet med att gå runt att tänka på henne är att jobbet inte utförst till 100% som det skall göras... men va fan det är klart att det skall vara så.... Om det inte blir så så är man väll konstig.... Med tanke på fjärilar i magen = bli tom i bollen och o fokuserad förrutom när det gäller personen man har känslor för...  och inte tala om handsvett =P hahaha

Ja mina kära vänner det är så att "Flickan" har ett namn och hemligheterna är slut, namnet är Nina.

Denna flicka är, söt, snygg, sexig, rolig, intelligent, har världens bästa skratt, underbar att prata med och framför allt Sassy!!! ME Like =P

Så då får vi se om frågor haglar in eller ej =) hehehe

Puss på dig gumman!!!

Dagens låt: Uprising - Muse

Kommentarer
Postat av: Nina

Puss

2009-10-20 @ 09:34:56
Postat av: Lelle

Puss!

2009-10-20 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0