Torsdag och en överhängande trötthet!

Jaha då var det torsdag och snart helg ännu en gång =)
tur att tiden springer iväg så att man kommer till dagarna man vill ha =P
Men dock är vi kort på jobbet så även om det inte är allt för mycket att göra så blir det mer endå, Som tur va så har de ju mig så att de klarar sig..... hahaha

Jag får även en lärjunge idag, får se om han e nå bra eller inte...... who knows =)

Kom i säng hyfsat i tid inatt iaf och det var grymt skönt att få sova ut, det behövdes verkligen.

Införskaffade mig spotify igår, Så man försöker få ner en go spel lista =) inte lätt när man vill ha en seriöst grym och en god blandning, det brukar sluta med dubletter osv....

På lördag är det Match =) YES Global de fuzball!!!! Hoppas verkligen att det blir en grym match och att vi ger danskarna på nöten!

Risk på söndag och det är ju ingen idé att spekulera vi vet ju redan att jag kommer regera =) hahahaha

Väntan på nästa helg är stor, Vi är få som vet vad som kanske sker då, och ni andra får gå i ovetandet!!!!!

Nu skall vi till stan och köpa sushi så vi har lunsh låda på jobbet!!!!

Over and out and ill catch ya on the flip side!!!!

Gårdagens låt: Float on - Moddest mouse

Dagens låt: Cupid´s Chokehold - Gym class heroes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0