Funderingar över livet...

Jaha då va tisdagen kommen och snart dags för onsdag. Vaknade upp efter att ha sovit jätte gott. Sjukt nöjd över nattens dröm. Jag låg i sängen och ville verkligen inte gå upp men fick ändra mig och ta mig i kragen. Basse med lärling kom förbi och käkade lite samt drack kaffe.... Mycket trevligt måste jag säga... Va ju trots allt ett bra tag sedan vi träffades....

Jag vet att jag vart sjukt dålig på att höra av mig det senaste men det skall det bli ändring på... lite svårt att kombinera ihop helgerna till vad man vill göra med tanke på att man jobbar kväll och man hade haft lust att hitta på så sjukt mycket med gubbsen samt andra vänner..... Nej foten ner och ändring skall ske, Dags för en Gubb kväll snart med dumheter och as garv =)

Gårdagen va hyfsat lugn.... det går framåt för min lärjunge... han knegar på och jag vet precis hur vimsig man blir av alla papper och tider och avgångar, samt lastning och plastning.... men han går starkt framåt....

Har även funderat på hur dum i huvet man kan vara ibland och hur man kan ta otroligt dumma beslut som man får ångra senare.... Detta är något man får leva med och tyvärr blir det ju inte bättre med åldern utan man kommer ta dem om och om igen men förhoppningsvis så blir det väll lite bättre med tiden och att de kommer mer sällan =) hahaha

Vi är ju inte mer än människa ändå....

Jag vet precis vad det är som saknas i mitt liv och detta är inte något man ändrar på lätt utan det tar tid och förmodligen så kommer det troligen att komma innom ett par år iaf =) hahaha

"Längtandes tittar jag ut i horisonten, Filosoferar om livet och det som kommer med det"

Catch ya on the flip side

Dagens låt: Simple Man - Lynyrd skynyrd

Kommentarer
Postat av: Nina

Men lilla gubben, hur kommer det sig att du helt plötsligt blev så djup och filosofisk??? hihi! Ha så kul på jobbet och glöm inte maten

2009-06-09 @ 12:08:57
Postat av: Lelle

Tankar som far och flyger hela tiden som jag tänkte få ner i skrift =) ibland blir även jag djup :P haha tro det eller ej ;)

2009-06-09 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0