Fredag + Trötter hänger inte ihop!

Vaknade upp, borde vart utvilad men ack nej det är man inte. Känns som man haft några ronder i boxnings ringen. Tröttheten väger som en tung börda på axlarna och det är inte roligt när man vet att det är fredag och tröttheten borde vara borta =( jaja man behöver väll bara lite semester =)

lärjungen gjorde bra ifrån sig igår, känns gött att man snart inte är ensam om utlastningen utan även att man kan vara sjuk i lugn och ro om det kommer till det =) hahaha blir ju hämtad och dragen i örat om jag skulle bli sjuk nu =P

Vad händer och sker idag då????
Ingen aning, får se vad lusten leder till att man gör. Kanske bärs, kanske film eller kanske............

Nej låt mig va nu för nu måste jag ta mig i kragen och göra mig iordning för jobbet!

Na zdorovje
Cheers
Catch ya on the flip side!

Dagens låt: Provider - N.E.R.D

Kommentarer
Postat av: Nina

Det e ju knappast åldern du känner av för du har ju knappt torkat bakom öronen... Det kanske är pga Helge. =P

2009-06-08 @ 23:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0