Nu börjar det =)

Så då, då börjar planerna inför midsommar att sakta planeras =)
Vad skall man göra då??? Som det ser ut så kanske man skall till nanna och koddes =) måste ge dem en eloge för den otroligt fina inbjudnings lappen jag fick ner i brevlådan! Old school måste jag säga!

Har ju inget hört från nån av gubbsen om något spec som är planerat för midsommar, Gissar på familj och diverse.

Skall nog ta och hoppa in i en dusch och sen ta och glida in till stan och leta frisör med ledig drop in tid. SKulle vart sjukt skönt att bara raka av sig håret men man får ju så sjukt mycket skäll varje gång man gör det nu för tiden..... Tacka vet jag gymnasiet då ingen brydde sig :P hahaha

Mer Fildelning åt folket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Catch ya on the flip side!

Dagens Låt: BYOB - System Of A Down

Kommentarer
Postat av: Nina

Du...mister! Inga Kahnberg fasoner här nu. Grrr! Då ringer jag din mamma. hahaha!

2009-05-27 @ 10:43:48
Postat av: J.D

vad fan e det för idiot som skäller på min lille lenn om han rakar sig?? Slå henne!!

2009-05-28 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0