Att vara....

Att vara förälskad är något jag tycker att alla skall få vara. Det är en otroligt härlig känsla som sprudlar genom kroppen när man vet att någon är kär i en =)
En sådan känsla har jag. och jag blir otroligt lycklig varje gång jag tänker på det. eftersom känslorna är detsamma . Att vilja vara vid hennes sida dag som natt och alltid vilja få henne att känna sig trygg är något jag hoppas att det kommer snart. Jag vill kunna vara den stöttepelaren hon kan lita på och alltid finnas till hands.

Att känna sådan kärlek mot någon är otroligt skönt. Man vet inte riktigt vart man skall ta vägen och man blir ganska dum i huvudet ( på ett bra sätt) jag vet att när tiden är inne så kommer jag vara lyckligar än någon annan man på denna jord. för då är det älsklingen min och jag. Och om det är några som tvivlar på det så kan de dra dit pepparn växer för jag anser att hon är ljuset i mitt liv och hon gör mig otroligt lycklig.

Så mitt råd till alla där ute är: Följ vad era hjärtan tycker, för det gör jag!

Puss på dig hjärtat mitt och hoppas inte att det blev för grötigt =)


Cheers

Kvällen/nattens låt: here without you - 3 Doors down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0