Mycket och lite till...

Nu har jag inte haft någon lust att uppdatera på ett tag, och jag anser att man skall skriva för att man vill och inte för att man måste. Det har väll hänt en del sedan jag skrev sist.

Åkte på Gastrit igen :( och inte långt efter så blev jag riktigt förkyld precis som jag är nu.... ligger i min egen svett och hostar.... hahaha fräscht. Skall kliva in i en dusch efter jag uppdaterat här.

min syster va här nere för ett tag sedan och besökte mig iaf i en timme... och det va kul att få se små polkarna även om de inte ville kramas lika mycket som deras morbror ville.

Jag har slutat snusa och imorn eftermiddag är det 3veckor sedan jag slutade.. och det går framåt.... babysteps....

Träningen har faktiskt gått bra, fram till att jag fick förkylningen iaf.. =)

jag köpte mig en elgrill som jag använt ett par gånger som jag lovar att jag skall blogga mer om... har några kort men det kommer fler.

Jag har även funderat på mitt liv och konstaterat ett och annat.

Jag har inte varit mitt vanliga jag mot min flicka, jag har varit distanstagande och tyst. detta ber jag om ursäkt för gumman och det har inget med dig att göra utan att det handlar om mig, när jag hittar förklaringen så kommer jag med den men för stunden har jag inte någon utan vi får bara låta det försvinna.

Tycker om dig hjärtat.

Nej nu får det vara nog, jag har på känn att det kommer komma ett par kraftiga host anffall snart...

Ha det gött och gör inget som jag skulle gjort.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0