Vår Promenad.

Idag gjorde jag något jag inte gjort på flera år.... Jag gick en promenad i skatås med Gustav.. vi gick 5km =)

Tro det eller ej men det hände verkligen =)

Trevlig miljö... tråkigt att inte löv och sådant växt ännu.


Göteborgs centrala skid lift =)


lite snö finns kvar men kanske fotboll här i sommar??? =)


Det var en väldigt uppiggande promenad måste jag säga....

När jag kom hem försökte jag hjälpa flickan med att installera nexus på linpus...... Jag kan bara formulera mig på ett sätt.... Personen som tillverkade Linux skall jagas och lynchas.....

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag =)

Cheers

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Inte mobba min dator baby. =) Vet att du gillar Linux egentligen...du kan bara inte erkänna det. =P

Tack för hjälpen även om vi inte blev klokare nån av oss och speciellt inte jag. hihi! Mysigt med promenad, borde ni göra oftare. Det behövs sol på bleka näsor. ^..^

Puss puss

2010-04-14 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0