Lasagnette

Igår gjorde vi lasagnette till lunch... Detta är för er som inte vet en väldigt mycket enklare version av lasagne och är väldigt gott.

Man steker upp köttfärs och blandar ner kryddblandningen samt 3dl mjölk och 6dl vatten. rör ihop och blandar med pastan som finns i förpackningen och sen in i ugnen i ca 30 min på 200 grader.
Done.

Tyvärr blev jag distraherad av tele 2 igår så jag blev väldigt sen med matlagningen och var tvungen att rusa så fort det var färdigt så jag glömde ta kort... så nu får jag väl höra - Men Lenn.... ;) hehehehe

Om vi inte är allt för trötta efter jobbet så skall jag och Gurk baka bröd ikväll... =) kan bli en rolig upplevelse... Och om vädret tillåter så kommer det bli grillning imorn efter vårat äventyr till åby travbana och flera hundra miljoner rikare =) hehehehe

Hoppas ni får en trevlig fredag och drick nu inte allt för mycket ikväll...

Cheers

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Ja..."MEN LENN!!!!" hahaha! Foton är ju ett måste. =) Jag måste erkänna att jag får lite ont i magen av tanken på att ni ska baka bröd ikväll...inte bara det utan det ska drickas öl samtidigt, som att det nu skulle göra er bättre på att baka. Jaja, lova mig att ni inte bränner ner köket å att ni låter bli att ha ihjäl folk med de ev stenhårda bröden. =P

Pussiluss

2010-04-16 @ 10:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0