Åby och sånt.

jaha ja....
Denna helgen måste jag säga ha varit väldigt trevlig...
Började fredagen med att dricka några öl och spela lite data spel...
Lördagen va riktigt nice måste jag säga...
började med att vi åkte till Åby travbana, jag, Gurk, Lisa och Kalle...
Spelade lite på trav och tjötade och hade det sjukt trevligt... Var ju trots allt första ggn jag va på trav live =)
Förlorade lite och vann lite så det var kul...

När vi kom hem efteråt så gjorde jag hemma gjorda hamburgare av nötfärs...
Det blev super goda och folk blev mätta.

Efter att vi fått i oss mat så började det ölning och groggning =)
Även Håkan och Daniel joinade oss och vi lyssnade på juste musik samt att vi spela guitar hero och tjötade i mängder =)

Det ända som saknades var att jag ville hångla med flickan min.... men ack det blev inte så ;) hehehe

Nu under söndagen har jag inte gjort många knop.
Legat i soffan... suttit i soffan... legat i soffan... och snart skall jag lägga mig i sängen för att nana och sen gå till arbetet imorn... =(


Sov så gott och ha en bra kväll / natt

Cheers









dagen efter =)

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Men hjärtat då... frågan är ju vem som var mest bakfull, du eller missen. hihi! Några knop gjorde du ju, du var ju trots allt ute en sväng igår kväll. =)

Puss puss

2010-04-19 @ 10:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0